01 July 2010

packing ;)

dot dot dot bunyi angen perot ku.

 wah,cepatnye mase neh.rase nak meberontak care kuak lentang dan mengigit dinding sampai retak.sblum ni klu petang-petang,sayup-sayup merupakan waktu aku bertukar mnjadi sleeping beauty.namun tatapi,hari ini aku bertukar jadi castello.kne wat keje ganas,angkat baju,lipat baju,kmas barang,masak,tgk tv.ganas kan? 


aku blum siap packing lagi neh.tu figure di atas tu bag tambahan meletak barang-barang tidak bernyawa seperti hanger,MAGGI,RUSKI,tupperware,dan seangkatan dengannye.caps lock di situ bermakne barang penting dalam hidup aku..yeah. baju blum packing lagi karna baju amek shift malam plak aku packing.penat la hui..walaupun procrastination tu adelah perompak mase,aku tetap mahu wat malam.

kekuatan tubuh aku suda sampai limit..biarlah perompak tu menguasai dunia kejap.nanti aku dah banyak tenaga,hebat,aku kamikaze itu perompak.membebel memang leceh,mendidih bingit pedih,berpopet,hentikan berpopet.


ok,aku hentikan pot pet ku dengan ;



 noktah 


3 comments:

  1. hoi3...tngglkn je la ruski megi tu..ish2...wahhhhhh zaty pki skaf syria jns silang2 la

    ReplyDelete
  2. ush,mane leh tinggai.darlings aku tu.hua.skaf tu akak aku yg ajar.

    ReplyDelete
  3. ush,mane leh tinggai.darlings aku tu.hua.skaf tu akak aku yg ajar.

    ReplyDelete

drop yo comment here,tenkiu.