21 November 2010

menarik hari ini.





aku ngantok.

huaaargghh! syaiton.syaiton.
tadi hujan.best tol.
malam-malam neh sejuk betoi.syahdu je rase.


AYUH EXERCISE OTAK JAWAB SOKLANS.



1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

LAPTOP.

benda paling penting ni woo.sume khazanah alam ,khazanah ulam raja.aku simpan dalam neh.sape curi aku tembak gune peluru air sampai die lemas.





2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang sendiri?

KAD TOPUP CELCOM

lame da neh aku beli.15 november yang lalu.duit yang ade neh simpan tuk future use.skang kene menabung.barang da mahal.kene berjimat cermot.pahang?





3. dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti?

TEMPAT : DUNNO 
TEMA  :  GARDEN 

dunno la.kene decide ngan suami dulu. tapi tema tu aku bantai je .tetibe rase mesra alam plak kan.





4. adakah korang sedang bercinta sekarang?

TAK

no comment




5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

AS LONG AS I COULD

slagi nyawa di badanlah.





6. novel / buku /majalah yang terakhir korang beli?

SAKINAH
ICE-CREAM





7. apakah nama penuh korang?

ZATY BAIK

sape hebat,teka cepat.aku kasi cekelat.




8. antara mak dan ayah, yang manakah korang lebih mesra?

MAK

ayah garang.tegas.aku takot.huu





9. namakan orang yang btol2 nak jumpa dalam hidup korang?

BANGLA AIR KAT FC

nak mintak belanje air kelapa.





10. dimanakah tempat betol2 korang nak pergi?

SYURGA




11. lagu yang korang paling suka dan slalu dengar?

TUNJUKKAN AKU

aku universal listener.namun, aku ske lagu akustika .sangat sedap didengari.sape reti maen gtar.main kat aku.cepat!



12. bila tarikh lahir korang dan katne korang sambut tahun lepas?

DECEMBER 1991, MATRIKULASI

mekasei pada yang wish.terharu den.da la blackout malam tuh.tuih.


13. blogger yang korang nak tag?

cik iejjah
aaina mardhiah




sekalung budi kepada AMIRDEPICASSO.
anda patot tepuk sekarang.



NOKTAH




6 comments:

  1. zaty...xleh nk wat..xleh copy paste hahaha

    ReplyDelete
  2. aaina, select soklan neh.
    pastu tekan CTRL + C
    simultaneosly.kire ko da copy la tuh.
    pastu paste,try.

    ReplyDelete
  3. lagu tunjukkan aku?
    boneca?
    senang je aih kord die.
    nak blajar?
    hikhikhik

    ReplyDelete

drop yo comment here,tenkiu.