01 November 2010

tak keruan




selama beberape minggu dan almost a month,aku berada dalam ARAS tak KERUAN..







Problem yang melibatkan hati dan perasaan.bukan Gwang.tatapi,jit leng..(tetibe)
*tadi tu name classmate aku.die chinese..Gwang ape ntah..ske ati aku la nak buh name die..






di sini,aku teringin sangat.sangat.sangap.sangat menyatakan kekesalan sekiranya aku terEMO dan seumpama dengan nye.Aku mintak maaf if aku de terbuat pape yang menusuk jiwa dan raga anda.anda dan anda.


mungkin kadang-kadang keputusan yang aku wat neh banyak menyusahkan orang lain.tapi,aku memang tak de niat nak wat cmtu.hati aku tak keruan.paham?paham tak?



Before this,aku sebenarnya berada dalam situasi yang tak stabil.sangat2..macam2 aku fikir...tak fokus..sekarang ni pun  masih berada dalam tahap pemulihan..

Tak sangka plak HATI ni,kasi gile impak besa punya dalam idop.




main point di sini,aku MINTA MAAF atas kesulitan yang berlaku selama tempoh ini.













tetibe selitkan gambas ni.di ambil dari blog   http://dirikudrcinta.blogspot.com/..
cantik kan?for more..jom terjah.


NOKTAH



No comments:

Post a Comment

drop yo comment here,tenkiu.