15 December 2010

a note.



tagged  by  Amirdepicasso
Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you.
Heh?  
About me.
  +Anak perempuan kepada Haji Abdullah dan Hajjah Salbiah.
+Aku skema.
+Suka makan,.
+Aku suka seni kot.tapi,aku tak reti pon lukis ke hape.
+aku suke tangok bende cantik. geram. rase nak makan.
+kadang2 ade pompuan cantik lalu,aku tengok tak kedip.bukan lesbo la hoi.
+Menari ,bersenam robik aku suka.leh kurangkan tensen.kan?
+Music  teman karib.all genres.
+Aku suka dengar suara org garau. macam HINDER .
 +cair kalu ada yg nyanyi kan lagu khas buat aku.uhuk3.
+Kamar tempat feveret.ade katil.
+leh tido dan bermimpi indah.
+Kalu aku wat keje,aku susa nak fokus
+Aku pendek,tapi dalam family,aku paling tinggi
+Cadbury sedap.
+Tomyam sedap.
+Carrot susu sedap.
+Hanya gwang pabila harus.huh?
+Polka dot itu cantek
+Tak suke backstabber
+Tak suka player
+PEMALU.ahak
+Tak reti nak mesra alam.tolong!
+Suka main game.
+Tak tau nak taip ape dah.
+Sekian.
mekasei~




1.   

7 comments:

drop yo comment here,tenkiu.