16 June 2015

Feeling great now


Alhamdulillah.. All praise be to ALLAH SWT..

Every little thing that happened to me past years,
memang banyak hikmah.

Dunoo how to start this post sebab mmg dah bekurun tak menaip
Blog ni pun dah lama tak customize
But still, Aku suka this theme.
Ta nak tukar dah

time nak express how am i feeling now and back then before.

Guess what,
Dulu, time bercinta, aku mmg tak nampak langsung sinar ke gerbang pelamin,
sebab apa?
sebab aku bengong.
Bengong percaya pada org yang salah
Kononnye die lah bakal imam
dielah bakal suami
dielah yg kau setia
dialah yang kau syg. pui

haprak pon tarak sebenanye
Die tak nak buat kau jadi isteri pon.
semua tu janji tin kosong golek golek tendang masuk longkang

Know what,
pernah sekali tu sampai aku dah putus asa nak kawin
sampai plan nak amek anak angkat je
say no to kahwin
no guy in my life evaaa!
Sape sape je nak dekat, wa hentam dulu .hahaha

but then,
i realize
thats not the way of islamic life
Jangan membenci perkahwinan
Kita dilahirkan berpsang pasangan
Bina masjid adalah ibadah

Ok..
Starting from that moment,
Bila kawan kawan kenalkan pada kawan kawan lelaki,
aku cuba buka hati
tapi,
ntah
macam tak terbukak pulak


till
the day i meet this guy
at first mmg just nak kawan
berkawan biar beribu
kan?

but then,
sembang sembang
whattt!
die ni budak kampung yg sama rupenye
die sendiri pon terkejut
laaaahhhhhh what a small world

so, mcm terdetik plak s
"die ni ke jodoh aku"
macam novel kan?
unexpectedddddd. really unexpected

so, now,
im happier than before
just go with the flow
if it meant to be
it will be.
but still
aku still berhati hati
and keep on praying that i will find my own happiness

sape nak kene bende pahit
banyak kali kan?

;)



3 comments:

  1. Tahniah...Org same kampung? Takkaan Fattah kott. hahaha. Kwen nnt jangan lupe jemput. =]

    ReplyDelete
  2. tahniahhh..org same kampung? Takkan Fattah kott. hahaha. Kawen nnt jgn lupe ajak. =]

    ReplyDelete
  3. who that lucky guys those give ur hapiness...i suppose see him personally..berguru dgn dia.. nak bertapa dengan dia..hihihhihhihii

    ReplyDelete

drop yo comment here,tenkiu.