11 April 2011

bakat hanya bonus.


batik canting.

"ala..aku tak reti la conteng-conteng batik neh".


"betoi betoi,aku tak dak bakat la nok lukih lukih betik neh.dulu aku failed pendidikan seni".



sudah jadi kebiasaan rakyat jelata menyalahkan bakat sebagai batas untuk berjaya.kan?hakikatnyewww, semua kejayaan boleh tercapai dengan berbekalkan usaha dan teknik (yang sekiranya berada di jalan yang benar-benar belaka).segala kesilapan teknikal,memang mendatangkan kecundangan.

bakat itu hanyalah bonus.kalau bakat yang ada,tanpa teknik di jalan yang benar.hampeh jugak jadinyewww.


Malam Citra Budaya kelmarin,menamatkan segala aktiviti koko aku untuk sem ni.Memori mencanting betik adalah seperti berikut:




fasa pertama.
canting lilin yang tak consistent.ergh.





hasraniz dan jemari lemah gemalai memegang pencanting.






hanis yang kreatif lagi inovatep.







diana king of jungle.





hasil fasa kedua.bersama ismail.


TAMMAT.


if there is something u wanna do,or u wanna be.
the only person standing in your way,is YOU yourself.
=)




melihat kalendar akademik.
tinggal 2 minggu lagi nak final.


*IF I DONT TEXT U.its because im waiting for U to text me..
who r  U?
y am i waiting for u? unnecessary lah zaty.
kau dah kene main.just let it go.









4 comments:

  1. fuyoo..npe ko bercakap sal bakat hebat2...zt hebat menari..:)

    ReplyDelete
  2. @hAnis

    yang baik dtg dari Tuhan,yg kurang dtg dri zt sendiri.eceh.

    ReplyDelete
  3. wow,, cantek ;D

    ReplyDelete

drop yo comment here,tenkiu.