13 June 2011


ada satu cerita benar.aku rasa macam lawak.
aku memang suka tengok perempuan lawa. ada sekali aku add fb perempuan lawa.lawa.macam cina.nama yang tertera macam nama heroin pelakon Philippine drama.mungkin peminat susah mati pelakon tu sampai buat nama macam tu.apa aku kesah nama dia .


lepas tu aku mengedik bertegur sapa ngan dia.niat di hati nak merapatkan ukhwah.aku bukan lesbo lah.aku nak kawin ngan laki.


fb dia tertera dia penah study dekat uitm jengka pahang.aku pon dengan niat nak menyembang,aku tanya la,
"still stadi ke ,or dah keje?".dia jawab dia keje tapi penah stadi kat uitm jengka.




memadangkan ada beberapa ketul member aku belajar kat sana,aku pun,dengan excited la gtau kat die member aku pon blaja kat sane.pastu,dengan secara tiba-tiba dia tak balas.eh, aku terover ke .dia da tak dijumpai.dia block aku rupenye.watta shelly.ape lah salah aku tanye sal uitm jengka kat dia.aku pelik betol.


seriously,memang aku rasa pompuan ni ada bau-bau ikan.nak menipu dunia dak neh.memang obvious,lepas je aku cakap member aku ade kat uitm jengka,terus die block aku. die takot ngan member aku barangkali.lawak ape minah ni wat macam ni.baru-baru ni,aku ada la sesaje guna fb one of my friends .rupa-rupanya dak tu dah tukar identiti,dia dah tak wat studied at uitm jengka dah.die buh uitm je.apa lah.ha ha.mb dia desperate wat macam tu kot.tak pa lah an.


fb dia sekarang,tinggal uitm je.yang lain tu aku sengaja tak nak show.


aku rasa terhibur dengan manusia ini.siapalah sebenarnya dia.hanya dia yang tau.


bahaya betul fb skarang neh.


-.-'





3 comments:

drop yo comment here,tenkiu.