22 July 2011

keluhan je.







aku memang nak jadi kuat,
tapi bukan setiap masa aku mampu jadi kuat.


aku memang nak happy,
tapi bukan setiap masa aku mampu menhappykan diri.


aku memang tak nak pikir ,
tapi bukan setiap masa aku mampu tak pikir ape yang aku tak nak pikir.

tu la sebab,
aku perlukan kekuatan alternatif,
untuk sapot aku bila aku sedang  tak mampu.


;(
melankolik.




13 comments:

  1. don worry u can do it :) i support u

    ReplyDelete
  2. saya ada!hahaha

    ReplyDelete
  3. ko kan kuat....

    ReplyDelete
  4. Ezan : hehe.terima kasih.kadang kadang,memang susa nak wat semua sorang2. :(

    ReplyDelete
  5. anonym1 : sape lu.kalu ade,gtau la name.haish.

    ReplyDelete
  6. anonym2 : memang nak jadi kuat.tapi,kadang kadang leh jadi lemah jugak.;(

    ReplyDelete
  7. wa kwn lu la der.tp name ttp anonymustafa..haha

    ReplyDelete
  8. u can do it~ =]

    ReplyDelete
  9. banyak anonym.papepn,mekaseh.;)

    ReplyDelete
  10. ko hepi, ak pon hepi....

    ReplyDelete
  11. beb yg lps 2 lps...don wory be hepy...eh..tringat plak lagu bola2 bulat smiley..muahahaa :P

    ReplyDelete
  12. zaty kuat!!
    zaty kuat zaty kuat!!!
    aku x buleh tgk orang tak happy nanti aku pon tak happy
    =D

    ReplyDelete

drop yo comment here,tenkiu.