28 April 2011


hari ini aku bangun seawal awal pagi.bersyukur kerna masih mempunyai kaki dan tangan yang berkuku.syukur kerna hidung kembang dan mata sepet  masih melekat di muka.aku tak tahu kenapa hati aku rasa tak sesedap selalu.ni gara-gara jerawat batu dah tumbuh kat tepi dahi aku kot.adalah dalam size sebijik batu seremban. tanda-tanda hormon da mula lalok dan tak stabil.

berjaga malam lagi satu sebab batu seremban tumbuh di muka aku neh.ye lah, rajin punya pasal.stay up sampai pepagi buta.kulit muka perlukan rehat.sel sel kulit muka kita kita yang muda dara neh akan diperbaharui semasa kita tidur lah.tau dak? pernah aku dengar perbualan kaum usop wilcha tangan nak bako je krojenye tu,berkata
 "u olls nak tau,12 malam sampai 2 pagi adalah masa yang paling sesuai tuk pembaharuan sel kulit OK.so,jangan sleep lambat.OK.nanti tumbuh jelawat.".

tak tahu apa yang tak sedap sangat hati neh.telefon mak,suara mak macam hepi go laki.tak dak problem.telefon balak,tak angkat.sebab aku mana ada balak.mungkin malam ni aku dapat tau nape.
what a suprise.-.-'

bye


5 comments:

  1. weewit...jerawat pn da giat dkt muka aku yg cun nie....atoi...bsr lak 2...haha :P

    ReplyDelete
  2. kuman kuman hehee...selamat siang

    ReplyDelete
  3. iejjah,
    nanti kite ukur,jrawat sape lg besa.dapat eskrem

    ReplyDelete
  4. huhuhu
    asl x sdp hati lak ni sis :)

    ReplyDelete

drop yo comment here,tenkiu.